2 8 . 8 . 2 0 0 5 - V E Č E R

Pokud se pohroužíme do hluboké meditace, někdy máme dojem,
že naše tělo je nesmírně lehké.
Když máme tento zážitek a někam jdeme, máme dojem,
že se vznášíme ve vzduchu.
To se děje proto, že během meditace zmizí činnost mysli
a může se nám zdát, že jsme velice lehcí.
Někdy v sobě vidíme obrovskou záři, v té záři nic jiného není.
Někdy naopak vaše tělo velice ztěžkne.
Je to jako kdybychom byli těžká skála, jako kdybychom
drželi obrovskou skálu. Máme dojem takové tíhy.
Někdy během hluboké meditace můžeme slyšet jakoby
zvuky flétny nebo jiné zvuky.
Anebo se z ničeho nic rozesmějete nebo rozpláčete bez důvodu.

Někdy se můžeme dozvědět budoucnost.
Někdy když někam jdete, třeba do nějakého nového domu
na nové místo, máte dojem, že už jste tam
někdy předtím byli.
Anebo když hluboce meditujete, přijde k vám nějaká
rada.
Nebo ve snu se vám také může objevit osvícený člověk
a požehnat
vám a dát vám nějaké rady.
Pokud se realizovaná bytost objeví ve vašem
snu,
není to iluze, je to skutečné.
Protože osvícení lidé nemají mysl,
nemají tělo.
Proto se mohou objevit v našich snech a mohou nám požehnat
a potom v tom snu máme zážitek klidu.


A tyhle zážitky přicházejí a zase odcházejí:
Proto spočívejte dále v té
hloubce, v meditaci,
nevěnujte žádnou pozornost těmto divům nebo
zážitkům a zázrakům.
Nějaké síly může mít pouze mysl. Realizace znamená
odstranění,
spálení našeho ztotožnění se svým hrubým tělem.
Jemné
tělo pracuje ve snech.
A kauzální tělo je naše inteligence, naše schopnost
pamatovat si,
rozumět, znát  ..i toto kauzální a jemné tělo musí zmizet.

Božské Já zakrývají tato tři těla,
vy neustále žijete se svým hrubým tělem.
Pokud ho přestanete vidět, pak uvidíte svoje jemné tělo.
Když nevidíte jemné tělo, je tam ještě kauzální tělo.
Vaše mysl vytváří tyto tři stavy neustále,
ale pod těmito třemi těly nebo uvnitř nich je ten pohon božské síly.

Ego, to jsou tato tři těla.

Ego je ten, kdo vytváří stav bdění, což je hrubé tělo.
Vytváří sen, což je jemné tělo, třetí kauzální tělo je naše inteligence,
schopnost paměti, porozumění, znalost - tohle všechno.
A vy musíte dojít do božského Já za těmi třemi těly.
Tam ono spočívá.
Když se dotazujete po Já nebo meditujete
a objeví se nějaká myšlenka, pak ta myšlenka je propojena
s vaším hrubým tělem a není propojená
s božským Já.
Tento spoj, to propojení s hrubým tělem, zprostředkovává ego.
Když se vynoří myšlenka, která je ztotožněná s vaším tělem,
okamžitě
  zapomínáte a stáváte se tou myšlenkou
a jste obráceni ke světu. Jste připoutáni ke světu,
to znamená k hrubému tělu. Hrubé tělo a svět to je stejné.
Pokud se se svým tělem ztotožníte,
okamžitě k tomu patří veškeré pocity a vztah ke světu.
K této chybě, k tomu, že se necháte strhnout,

dochází proto, že nemáte pozornost.

Ve stavu bdění je možné,
abychom tento spoj mezi egem a tělem přestřihli.

Mezi myšlenkou a tělem, ale ne skrz přemýšlení,
ne nějakou představou, ne nějakým úsilím.
Ten spoj dokáže odstranit jedině klid božského Já.
Klid božského Já vám dá okamžitě nepřipoutanost
k hrubému, jemnému i kauzálnímu tělu.
Klid nikdy nepřijde díky hrubému, jemnému nebo kauzálnímu tělu.
Jedině klid, který je naprosto nezávislý, má sílu. 
A tenhle klid pohání tato tři těla.
V hlubokém spánku všechna tři těla zmizí.

V hlubokém spánku není ego, proto tam nejsou tato tři těla.
Proto musíte mít pozornost a nebýt připoutáni k těmto třem tělům.
Toho lze dosáhnout jenom, když bdíme.
Protože máme pozornost a máme možnost cvičit.
Ve spánku nemůžeme provádět žádnou duchovní praxi,
protože ve spánku není možné vyvinout úsilí.
Proto jemné tělo nedokáže provádět duchovní praxi.
A kauzální tělo také nedokáže dělat praxi,
z něj přicházejí všechny myšlenky.
Není možné té nejvyšší síle porozumět, protože ona je za tím:
Za schopností porozumění. Mysl nedokáže porozumět božskému Já,
ale božské Já vidí všechna tři těla a mysl a svět.
Božské Já je za nimi. Ale vy přitom říkáte, já vím, jak je to,
já znám všechny duchovní metody, vím jaký je bůh.
Ale pochopení a porozumění, je jen na úrovni mysli,
a my známe jen to, co má nějaký tvar a jméno,
co si můžeme vybavit z paměti.

Naše chápání se týká jen světa a našich tří těl.
Vzpomínání se týká jenom znalostí světa a vašich tří těl,
jenom to, co jste již zažili. Toto pochopení, znalost a vzpomínání
je jenom ego. Proto ego nemůže obsáhnout boha,

protože si na něj nemůže rozpomenout.
Pokud si něco vybavíte, pokud
něco vidíte,
je to výsledek něčeho, co jste zažili,
něčeho, co je uloženo ve
vaší mysli.
Například vaše dětství, jak jste vyrůstali, vaše vesnice, vaši přátelé.

To už jste všechno viděli a rozumíte tomu. Máte to uložené v mysli.

A když si na ně vzpomenete, vidíte je ve své mysli.
Znáte boha? Rozumíte bohu? Ne. Vzpomínáte si na boha,
máte ho uloženého v paměti? Také ne.
Protože jste ho neviděli, nerozumíte mu
a nemáte ho uloženého v paměti.

Vaše schopnost porozumět a zapamatovat si věci, je jenom v mysli.
Netýká
se to božského Já, nemůže se ho dotknout.
Tato tři těla, jak jsme říkali, vyrábí ego.
A po smrti tato tři těla mizí včetně
ega.
Proč mizí ego?
Protože ego a tělo je totéž. Obojí po smrti zmizí.

Tato tři těla jsou pouze výtvorem ega.
Ego je vytváří během našeho života

a po smrti všechna tři těla zmizí.
Proto musíte vstoupit hluboko ve své meditaci
a spočívat v božském Já.

Když vstoupíte do svého nitra, objevují se najednou myšlenky.
Zaměřte svou plnou pozornost na myšlenku a ona musí zmizet.
Pokud se nerozplyne, tak se okamžitě zeptejte:
"Čí je to myšlenka?"
Pokud to ta myšlenka ještě přežije, tak se zeptejte:
"Je ta myšlenka moje?"
Pokud se jí ještě nezbavíte, zeptejte se:
"Kdo jsem já?"
Tyto tři otázky pomáhají spálit naše tři těla.
Pokud se hluboko ve svém nitru zeptáte tyto tři otázky, co se děje?

Znamená to, že se přímo dotazujete ega,
a proto každá myšlenka musí
zmizet.
Žádná myšlenka nemůže v tu chvíli existovat.
Proto se dívejte
s plnou pozorností a odstraňte myšlenku,
pokud se objeví .. a je tam zase
prázdno.
V tuto chvíli jste za úrovní hrubého, jemného a kauzálního těla.
Ale tato
prázdnota není božské Já.
Mysl vytváří tuto prázdnotu.
To ještě není cíl,
nenechte se zmást tímto zážitkem prázdna.
Za tou prázdnotou je božské
Já. Proto běžte ještě hlouběji.
Pak tam není nic než světlo, ale to také není
božské Já.
Běžte ještě za to světlo.
Za tím světlem stále ještě něco je.
Sestupujte
níže. Klid. A nic tam není.
Ale je tam jakýsi nepatrný pohyb mysli
a vy
teď s plnou pozorností zastavte ten pohyb mysli.
Za tím ještě něco je,
běžte dál, běžte ještě dál,
to pořád není božské Já, to stále není božské Já,

běžte ještě dál, protože tam pořád něco vidíte,
a to je pozorovatel.
Proto pokud jdete jakkoliv hluboko, a máte tento zážitek,
a znáte ho, tak je tam v tu chvíli také pozorovatel.
A ten pozorovatel zase vytvoří všechna tři těla.

To je ego. Tato tři těla jsou závislá na egu.
Vy znáte zážitek božského Já ve stavu bdění.
Pokračuje ten zážitek i ve vašem snu? Zeptejte se.
Když spíte, přicházejí sny.
A co zážitek božského Já ve vašem snu?
Když bdíte a jste v tom hlubokém stavu,
nedotýkají se vás žádné pocity.
Pokud tento skutečný zážitek máte během dne,
měli byste ho mít i ve snu.
Ve stavu bdění musíme cvičit, abychom se zbavili své iluze.
Abychom se zbavili snů, protože ve snu samotném
se nedá vyvinout
úsilí.
Síla božského Já pohání všechna naše tři těla,
proto je ve snu také.
A vy můžete vidět svůj sen odděleně,
z pozice božského Já.
Pokud ve vašem
snu prožíváte nějaké špatné vlastnosti jako sobectví, závist a podobně,
božské Já způsobí, že se od nich oddělíte.
Vy třeba nemáte ve zvyku krást
a teď ve snu vidíte,
že košile vašeho manžela visí na věšáku
a vy prohledáváte kapsy, abyste nalezla peníze.
Kdyby to byl váš zvyk, tak se objeví i ve vašem snu.
Pokud takový zvyk nemáte,
tak ty peníze ve snu také nikdy neukradnete.
Tak funguje pozornost božského Já.
Když nejste pyšní nebo sobečtí,
tak se ve snu stanete premiérem České republiky.
A přichází za vámi všichni občané, aby vás poctili.
Vy v sobě nemáte pýchu ani sobectví.

Pokud v sobě tyto dvě vlastnosti nemáte, tak ani ve snu s vámi nehne,
když za vámi přichází davy lidí a jenom to vidíte odděleně.
Žádná světská sláva s vámi nepohne,
protože už jste se zbavili pýchy, sobectví a závisti
a pokračuje to tak i ve snu.
Pokud ztratíte svůj zážitek ve snu,
tak musíte sestoupit opravdu do značné hloubky
a hodně provádět dotazování, aby se vám vrátil zážitek.
Musíte i ve snu být osvobozeni od všech svých pocitů,
a ten
klid potom vstoupí i do vašeho kauzálního těla.
Všechny vaše znalosti zmizí, nevíte nic,
není tam žádné chápání, nejsou tam vzpomínky.
V kauzálním tělu je jen ticho a klid.
A pak máte vyrovnanou mysl.
Mysli nelítá pořád nahoru a dolů.
Potom se už nikdy nezabýváte svou minulostí nebo budoucností.
Jenom jste.
To není ani přítomnost, ani budoucnost ani minulost,
protože tyto tři vyrábí ego.

Vy teď nejste svázáni s těmi třemi těly,
ale ta těla tam pořád jsou.
Musíte se dostat velmi hluboko do svého nitra.
Ale toto všechno je velice přirozený proces a půjde to samo.
Pokud přirozeně spočíváte bez myšlenek a pocitů,
tak to jde samo do hloubky. Jako když slezeme do studny.
Jako když jsme u studny a hodíme do ní kámen.
Vy jste prostě otevřeli ruku a kámen padá do studny.
Ten kámen automaticky padá do hloubky studny.
Hloubkou ve vašem nitru mám na mysli to, že vy něco držíte v ruce,
to
co tam je, je třeba světlo nebo nějaká schopnost, nějaká síla,
nebo nějaký
stav nebo nějaké vzpomínky,
vy něco ve své ruce svíráte, ta mysl je k něčemu
přichycená
a tou hloubkou mám na mysli, že tu myšlenku pustíte,
že
automaticky spadnete do hloubky jako kámen spadne do studny.
Ten
kámen v sobě nemá žádnou inteligenci, ten kámen nic nezabrzdí.
Jde
jenom o to otevřít tu ruku a spadnete do hloubky svého nitra.
Uvolněte ve
svém nitru sevření mysli, 
kdy mysl svírá nějakou myšlenku, nějakou věc .
.
a ocitnete se v hloubce.
A jste stále hlouběji a hlouběji.
Pokud se objeví
nějaká myšlenka, objeví se vaše tělo. 
A jste zase venku.
Pokud uvnitř vidíte
cokoliv, svět nebo vaše tělo,
tak ta milost okamžitě zakáže přístup
dovnitř.
Když máte klid a nejsou tam žádné zážitky, žádné myšlenky,
tak je
to otevřená země.
Když jste v hluboké meditaci, zapomínáte na své hrubé tělo,
protože
když tam není mysl, nejsou tam ani tato tři těla.
Vybavování si hrubého
těla nebo čehokoliv jiného, je jenom věc mysli.
Řekněme, že máte
nějaký zážitek v hluboké meditaci.
Když ten zážitek ztratíte a opět se ho
pokoušíte získat,
pracuje tam jenom vzpomínka.
A ta vás nepustí do
hloubky.
Někteří hledající si říkají, ráno jsem měl takový hluboký zážitek

a teď po dvou nebo třech hodinách se pokusím ho zase mít.
A ten člověk
se snaží sestoupit do svého nitra.
Ale je to pořád řízené tou vzpomínkou.

Proto nemůžete vstoupit do svého nitra.
Kdybyste si ten zážitek nepamatovali,
pak je snadné sestoupit do hloubky.
Pokud o tom zážitku budete uvažovat, pokud si ho budete vybavovat,
pokud na něj budete vzpomínat, jste neustále v mysli.
Pokud se pohroužíte do svého nitra,
přestaňte si cokoliv vybavovat, přestaňte si vzpomínat,
přestaňte rozumět, přestaňte vidět,
pusťte z hlavy veškerý zájem o tyto věci.
Ten zájem zahubte. Tento zájem je projev ega.
Buďte velice otevření a mějte otevřené srdce.

Když jste v hloubce, rozšiřuje se naše pozornost, naše vědomí.
S touto pozorností zkuste také rozpustit své sny.
Jak se to dá udělat? Když jste vzhůru,
tak svou pozorností rozpouštíte své hrubé tělo.
Stejným způsobem můžeme vnímat vytváření snů.
Můžeme vidět ten snový výtvor a když jsme v té hloubce,
můžeme ho také rozpustit ve bdění. 
Jsme-li v hloubce a není tam nic jiného než božské Já,
můžeme odstranit i kauzální tělo. Všechna tři těla musí zmizet.
Také musí zmizet bdění, snění, hluboký spánek.
Zmizí-li tyto tři stavy, pak jste To. Já jsem to, co jsem.

Vstupujeme tedy do hloubky
a není tam ani jedno z těch tří těl .. ani svět.

Jak je tedy máme odstranit?
Když meditujete, objeví se myšlenky na vaše hrubé tělo.
Ihned je odstraňte skrze klid nebo skrze dotazování:
"Kdo jsem já?"
Pak se objeví nějaké věci z vašich snů
a ty také nechte rozpustit.
Buď klidem, nebo dotazováním Kdo jsem já?
Takto můžete rozpustit pozorností božského Já všechna tři těla,
včetně hlubokého spánku. Pozorností nebo dotazováním.
Kdo to bdí? Kdo jsem já? Čí je to hrubé tělo? Kdo jsem já?
Nejsem toto hrubé tělo, nejsem tento stav bdění.
Čí je to jemné
tělo? Čí je to sen? Kdo jsem já?
Nejsem jemné tělo, nejsem tento sen. P
ak
rozpusťte kauzální tělo.
Čí je kauzální tělo? Nejsem toto kauzální tělo.

Tedy: "Kdo jsem já?"


Nejsem tato tři těla a nejsem tyto tři stavy bdění, snění
a hlubokého spánku.
A teď mi povězte, kdo jste. Přichází k vám nějaké odpovědi.
Buď ze
stavu bdění, z vašich snů nebo vašeho hlubokého spánku.
Nebo vám
odpovídá vaše hrubé tělo, jemné nebo kauzální tělo.
Ale ty odpovědi
nepřijímejte, to nejste vy.
Tak kdo jsem?
 Tohle všechno nejsem. Získejte
odpověď.
Pokud nějaká přijde, znamená to, že tam ještě něco je,
je tam
ještě něco k rozpouštění.
A pokud máme v sobě spoustu připoutaností ke
světu,
pustí nás to do té hloubky v našem nitru?
Ono se to jenom tak tváří.
Pokud jste obráceni ke světu, máte určitě problémy a starosti.
Ať už cvičíte
nebo ne. Vy chcete meditovat,
ale vyskytují se tam pořád problémy,
tak vám to nejde.
A když nemeditujete, máte problémů strašně moc.

Je
jediná pomoc, a je jí "pouhé" spočívání v klidu.
Proto to nezanedbávejte a nedejte
se odradit.
Nenechte se odradit od dotazování, od spočívání v božském
Já,
od klidu. Říkám teď velice důležitou věc.
Pokud nejste v klidu, 
pokud máte napětí, tak nikdy nemeditujte
a neprovádějte žádné metody.

Musíte mít v sobě určitou svěžest
a alespoň trochu klidu, a teprve pak
pokračujte.
Ale nesmíte moc na mysl tlačit.

Někdo medituje, klid pořád nepřichází. Pořád nejsem v té hloubce,
chtěl bych mít aspoň nějaký zážitek.
Já už tak dlouho medituji, čtyři hodiny už medituji
a pořád se nic neděje v mém srdci.
Když budete takhle přemýšlet, jak se to může ve vás prohloubit?

Musíte být zticha, musíte být tím tichem.
Pak to do vás přirozeně vstoupí a prohloubí se to. 
V božském Já není žádná chyba, to jenom ve vaší mysli.
Nezaměňujte to. Všechno vytváří pouze ego.
Všechno je jenom výtvorem ega, božské Já je bezchybné.
Pokud se objeví nějaká chyba, je to jenom věc mysli,
ne božského Já. Ta chyba není v meditaci.
Pokud meditace pokračuje zcela přirozeně a s klidem,
dává nám stále větší sílu a prosvětluje naší mysl.
A nikdy nám neublíží.
Toto je výborný lék právě na odstraňování.
Ale vy si říkáte: "medituji, a proto mám problémy, proto se mi nic nedaří."
Ale to je omyl.

Když máte otevřené srdce, pak vaše víra v božské Já je skutečná.
Ve vašem
srdci se objevuje nejvyšší znalost, nejvyšší vědění.
Ta nejvyšší síla, která
vede vesmír, se o všechno postará.
Já vám to všechno popisuji do podrobností,
ale je to všechno stále mysl.

Pokud máte v sobě tu nejvyšší sílu, ve svém srdci,
neztrácejte v ní víru.
 Musíte jí svěřit klíčky od svého domu. 
Ta síla se ve vás neustále prohlubuje a prohlubuje.
S její pomocí, s pomocí této síly se všechno, co jsem popisoval,
to veškeré odstraňování, odehrává přirozeně.
Takového stavu není možné dosáhnout skrz mysl.
Nejenom v tomto životě, ale v žádných životech, v žádném životě.
Nic si nepředstavujte.

Pokud nedosáhnete osvícení, co s vámi bude?
Pak bude bez vašeho hrubého těla fungovat vaše jemné tělo.
Hrubé tělo leží na posteli, hrubé tělo odpočívá
a jemné tělo se vynořuje ve snu.
V tuto chvíli je všechno pro vás skutečné v tom snu.
To je jemné tělo.
Jemné tělo rozeznává dualitu, že je něco dobré či špatné.
Když někdo zemře, jemné tělo neumírá.
Jen hrubé tělo umře.
To jemné tělo neumře, ale v tohle snu není možné jakkoliv praktikovat.
Stejně tak v jemném těle.
Už tam není hrubé tělo, ale jenom jemné.
Ten zážitek známe ze snu. Ten sen se nezdá hrubému tělu.
Ten sen je oddělený od hrubého těla.
Ve snu si to vezme jiné tělo, další tělo, jemné.

Kromě toho hrubého těla máme ještě jedno tělo a to je jemné tělo.
A to jemné tělo má bez pomoci hrubého všechno, co potřebuje.
Ve snu máte tělo a to je právě to jemné.
Můžete jet třeba na lodi na řece nebo na moři a loď se může potopit

a jemné tělo spadne do moře.
Ale neumí plavat tak jemné tělo umře.
A samo
brečí, že je mrtvé, ale není mrtvé.
Jemné tělo zažívá všechny emoce.
Může
naříkat, může být sobecké, závistivé, má různé zážitky.
Všechno tam je.
To
jemné tělo nepotřebuje přístřeší, nepotřebuje jídlo,
nepotřebuje hrubé
tělo.
Prostě máte ještě jedno tělo a to je to jemné.
To jsou věci!
Ten fakt
, že po smrti se může dále pohybovat vaše jemné tělo.
Vy se teď
v životě sháníte po penězích, po opačném pohlaví
nebo po něčem jiném.

Když zemře hrubé tělo, jemné tělo pokračuje v hledání, jako dřív hledalo to hrubé.
A má šanci uspět?

Pouze hrubé tělo má šanci uspět,
jemné tělo nemůže naplnit své touhy. Proto ho odstraňte.
Zkuste ho po smrti odstranit. Jste velice bezvadní lidé.
Jste například velmi silný muž. Budiž.

Zkuste spálit své jemné tělo po své smrti.
To nejde.
Teď máte život. Teď
máte šanci.
Proto spalte své jemné tělo. Pokud ho nespálíte,
tak si to
jemné tělo zase vezme na sebe hrubé tělo,
aby mohlo naplnit své touhy
a všechny další nesmysly.
Pak tenhle koloběh nekončí. Smrt a narození.

Pořád dokola.
Tohle nemá nikdy konec.
My ten svůj život necháváme protéct mezi prsty.
Každý v tom vidí jen problém.
Je lepší o tom vůbec nepřemýšlet.

Zkuste nemít nikdy strach. Zkuste se zbavit strachu.
Je to možné, protože v sobě máte boží milost, ve svém srdci.
Tohle ať je vaše
hlavní práce.
Vaše kancelář, rodina, nákupy až potom.
Hry, kouření a popíjení také. Tohle je hlavní věc.
Vy si říkáte: "Proč ne? Tak to můžu pustit k vodě."
Jenomže vaše jemné tělo si ten návyk nese pořád dál, 
i po vaší smrti.
Ale kdo vás zbaví toho návyku v jemném těle?
To nejde. Například vás strašně baví hazardní hry.

A jakmile vyjde slunce, vy už běžíte do herny a začnete hrát.
Máte tři žolíky. 

Dneska mi to jde dobře a vydělal jsem spousty peněz
a jsem hrozně spokojenej, ..
ale jindy zase prohrajete.
Teď jsem nedostal žádného žolíka.
A vy od rána do večera hrajete a pak jdete spát.
A ta hra začíná znovu.

To stejné se odehrává i ve vašem snu.
A kdo tam hraje karty v tom vašem snu?
A kdo hrál během dne?

Ten pokračuje v té hře, aniž by použil tohle tělo.
A kdo to je? Je tam další hazardní hráč.
Skončí tohle někdy? Ne.
To k čemu jste naprosto připoutaní,

se objevuje ve vašich snech.
Zkuste to ve snu vymazat. Copak to jde?

Když zemřete, jemné tělo žije dál.
A všichni se modlíte: "Bože pomoz mojí duši." Něco tam přece je.
Když jste takto připoutaní, ta modlitba nemůže uspět.
Vy jenom pro sebe chcete uspokojení.
Během dne ty modlitby neuspějí,

jak by mohly uspět v tom jemném těle ve spánku?
Různí svatí lidé
osvícení jim říkají démoni.
Co to je démon, odkud se bere? E
xistuje nebo ne?
Zeptejte se na to svého jemného těla,
zeptejte se svého
snu a pochopíte.

Já vám povídám o těch třech tělech proto,
abyste získali pozornost,

abyste uspěli v dotazování a meditacích.
Pomoc je neustále při ruce,
milost je tu neustále.
Všechno už máte ve svém srdci.
Já dávám tyto rady pouze těm, kteří mají mysl,
ne realizovaným lidem.
Ten kdo má realizaci, pro toho je mluvení plýtvání slov,
protože tam nikdo neposlouchá, nejsou tam žádná těla.
Tak tam není nikdo, komu bych mohl něco říkat.
Nikdo tam vevnitř nenaslouchá, všechno je iluze,
všechno je sen ...pro osvíceného člověka.

Proto by vaše meditace měla vstoupit do vašeho jemného
a kauzálního těla.
Během dne dosahujete uspokojení v hrubém těle.
Je příliš těžké se odpoutat od hrubého těla během bdění.
Odstranit jemné tělo je ještě těžší než odstranit hrubé tělo.
A odstranit kauzální tělo
je ještě těžší než odstranit jemné tělo.
Pokud budete postupovat správně,
nebudete s tím mít žádný problém.
V absolutním vědomí stavy bdění, snění a spánku 
..i všechna tři těla, zmizí.
O tom není pochyb.
A do toho absolutního vědomí nemůže nikdy nic zasáhnout.
Všechno se může odehrát venku, ale nic ve vašem srdci.

 

Kontakt

Josef Šťastný Mikulášovice 30
407 79
777 246 931 joe.praha@gmail.com